TOP

Scotch & Soda benoemt nieuwe marketingdirecteur

Scotch & Soda heeft een nieuwe chief marketing officer en lid van het managementteam aangesteld. Ralph Rijks heeft vanaf nu de leiding over de marketing van het merk om verdere groei te bewerkstelligen.

Ralph Rijks vervangt Adam Kakembo als hoofd marketing bij Scotch & Soda. Daarnaast wordt hij onderdeel van het managementteam. Rijks bekleedde de afgelopen jaren verschillende marketingfuncties, meest recent werkte hij in New York als senior vice president bij Heineken USA.

Groei

“Met Ralph als onderdeel van de Scotch-familie, kijken we uit naar verdere groei van ons bedrijf”, laat ceo Dirk-Jan Stoppelenburg weten in een persbericht. Ralph Rijks vult aan: “Ik ken Scotch & Soda als een geliefd Amsterdams merk met een internationale mindset. Ik kijk ernaar uit om met het team de vrije geest van dit prachtige merk te delen met de groeiende wereldwijde fanbase.”

Scotch & Soda telt op dit moment 190 winkels en achtduizend verkooppunten wereldwijd. 

Ralph Rijks Scotch Soda

Ralph Rijks leidt vanaf nu de marketingafdeling van Scotch & Soda.