TOP

Pieces start met nieuw winkelconcept in Den Bosch

Accessoiremerk Pieces heeft een nieuw merkidentiteit en opende donderdag 1 september de deuren van een wereldwijd nieuw winkelconcept. Den Bosch heeft de primeur.

Als onderdeel van de nieuwe merkidentiteit opende Pieces afgelopen donderdag 1 september 2016 haar eerste winkel in het winkelcentrum Arena in Den Bosch. Dat meldt het merk in een persbericht. Het is de allereerste vestiging volgens het nieuwe concept.

Het in 2003 opgerichte Deense accessoiremerk van modebedrijf Bestseller startte toen met alleen accessoires en lag ter aanvulling in de winkels van Vero Moda, Only en Vila. De afgelopen jaren is het merk ook kleding gaan maken en is het uitgegroeid tot een zelfstandig modemerk.

 

Identiteit

 

Pieces heeft ook een nieuw, eenvoudiger logo, wat aansluit bij de moderne toegankelijke collecties en de Scandinavische achtergrond. De identiteit van het merk komt terug in een nieuw winkelconcept, ontworpen door Daziel & Pow. uit Londen.

 

Paul West, Strategy Director bij Dalziel & Pow: “We voelen ons vereerd dat Bestseller ons de kans heeft gegeven om insights, strategie en nieuwe ideeën te brengen om zo de toekomst van pieces in een drukke markt te bepalen. We kijken uit naar de lancering en evolutie van het nieuwe Pieces naar het meest sociale en creatieve merk voor onafhankelijke jonge vrouwen die hun eigen look willen creëren.”

 

pieces store denbosch 1

 

 pieces store denbosch