TOP

Nu in Textilia #19: Vrouw | Man | Jeans

In Textilia 19: wat zijn de absolute musthaves voor lente-zomer 2012? Op de trendpagina's vind je een overzicht van de trends die de vakredacteuren van Textilia spotten op de Europese modebeurzen. En verder een interview met Lars Vreugdenhil, een discussie over leegstand en tips voor een betere routing in je zaak.

Close-Up: Lars Vreugdenhil
In elke Textilia zitten we een modeprofessional op de huid. In dit nummer beantwoordt Lars ‘De Bachelor’ Vreugdenhil van Vreugdenhil Textiel Agenturen B.V. onze strikt persoonlijke vragen.

Mijn ervaring: Weg dicht, weg klanten
Dorien Vermeulen zag drie maanden lang nauwelijks een klant in haar kinderkledingwinkel Puur Kids in Vught. De gemeente sloot ‘haar’ straat af vanwege werkzaamheden verderop in de wijk. Zonder aankondiging. ‘Ik had net nieuwe collecties binnen, ik denk dat het me 70 procent omzet heeft gekost’. Het leidde tot een kort geding.

Van alle kanten bekeken: 6 tips bij winkelleegstand
Na de kantoren staan nu de winkels leeg. Met verpaupering als gevolg, waardoor vervolgens nog meer winkels het  loodje leggen. Moet de overheid nieuwbouw verbieden of kan het slimmer? Ondernemers, adviseurs en een wethouder geven tips.

Profiel: Rianne Verschoor
Retailserviceorganisatie Hadac heeft voor het eerst in haar bestaan een vrouwelijke voorzitter. Rianne Verschoor is ambitieus, doortastend en ondernemend en profileert zich anders dan haar mannelijke voorgangers.

Eerste hulp bij routing
Een goede routing in de winkel levert al snel 10 procent meer omzet op. Een interessant gegeven. Hoe weet je of  jouw gebaande winkelpaden aan vernieuwing toe zijn? Deskundigen verklappen tips en trucs.

LBS: Location based services
Net als je denkt dat je alles hebt gezien, ontdekt Textilia wéér een staaltje van virtueel vernuft: location based services. Gebruik ze om de vindbaarheid van je winkel te vergroten.

Gespot op de modebeurzen voor zomer 2012
Wat zijn de absolute musthaves voor lente-zomer 2012? Op de trendpagina’s vind je een overzicht van de trends die de vakredacteuren van Textilia spotten op Bread & Butter, Premium en Seek in Berlijn, Modefabriek in Amsterdam, Pitti Immagine Uomo in Florence en op de catwalks van Kopenhagen.

Geen abonnement? Klik hier voor een overzicht van onze aanbiedingen of vraag een proefnummer aan.