TOP

Nieuw segment op modebeurs CPM: Fashion & Denim

Voor de zeventiende editie van de modebeurs CPM introduceert de beurs in Moskou een nieuw segment: Fashion & Denim.

In twee centrale hallen die samen 2500 m2 beslaan zijn jeansmerken uit het hoge en midden segment, moderne casual merken en young fashion bedrijven vertegenwoordigd. Inkopers kunnen op de beurs hun slag slaan voor de zomercollectie 2012, zo meldt organisator Igedo.

Grote interesse in jong segment
“Dankzij het succes van onze beurs in februari en de grote interesse vanuit het jongere segment, heeft de organisatie besloten een aparte ruimte te creëren om merken te plaatsen die goed bij elkaar passen”, zegt CPM Project Directeur Christian Kasch. Volgens Kasch hebben al meerdere exposanten hun interesse getoond.

1350 collecties uit 30 landen
Afgelopen februari bezochten ruim 18.000 bezoekers de modebeurs in Moskou en werden 1350 collecties uit 30 landen gepresenteerd. De zeventiende editie van de CPM (Collection Première Moscow) vindt van 5 tot 8 september 2011 plaats in het Moskou Expocentrum Fairgrounds.