TOP

Miss Etam verandert huisstijl van winkel en website

Het vrouwenmodemerk Miss Etam lanceert een nieuwe huisstijl. Het kledingmerk maakt stappen in zowel merk- als productbeleving.

Miss Etam heeft een nieuwe huisstijl. Dit betekent een nieuw logo, een gerestylede website en winkels die opnieuw worden ingericht. Om te blijven vernieuwen, inspireren en verrassen maakt het kledingmerk deze veranderingen. Dat meldt Miss Etam in een persbericht.

Op dit moment heeft Miss Etam 99 winkels in Nederland en kunnen consumenten ook via de webshop winkelen. Het merk wil meer aandacht besteden aan merkbeleving om haar missie ‘mooi jezelf zijn’ nog meer bij te staan. De nieuwe huisstijl draagt bij aan deze ontwikkeling.

Met de nieuwe huisstijl wil het merk dichterbij haar doelgroep komen en beter in staat zijn om met haar klanten te communiceren. Op deze manier wil Miss Etam de consumenten zo goed mogelijk begrijpen en bedienen. 

[Miss Etam]