TOP

Hoe gaat het met Apriori?

Apriori heeft niet stilgezeten en presenteert de komende weken een verrassende zomercollectie voor 2012. Zowel nieuwe als bestaande klanten zullen aangenaam verrast zijn, denkt agent Ellen Smit.

Wat maakt de nieuwe collectie zo bijzonder? “Dankzij een nieuw designteam heeft de collectie een meer modische uitstraling dan in het verleden. Dat neemt niet weg dat onze meer behoudende klanten er ook zeker niet aan voorbij zullen lopen. Onze klanten gaan echt zien dat Apriori aan het vernieuwen is. De zomercollectie is jong, fris en spannend.”

Hoe ziet dat eruit? “De collectie bestaat uit acht thema’s die samen een modische reis door de tijd vormen. Het begint in het nu en gaat via de jaren zestig en de wilde jaren zeventig naar de toekomst. Vrouwenpower met een knipoog, ondeugend en rebels. Het is ook een kleurrijke collectie. Een thema dat ik zelf geweldig vind, is Colourflash, waarin neonkleuren overlopen in zachte pasteltinten. Dat ziet er spannend uit.”

Voor wie is deze collectie bedoeld? “Voor de modieuze en wereldse vrouw van 30+, die een gezinsleven heeft, maar ook actief is in het zakenleven. Je kunt veel stijlen uit deze collectie halen, van sportief tot gekleed.”

Wat zijn de verwachtingen? “Apriori is een Duits merk dat wereldwijd verkocht wordt en ook in andere landen succes heeft. In Nederland willen we graag nog meer bekendheid krijgen en groeien. Met de nieuwe zomercollectie zijn we op de goede weg. Wij zijn in elk geval enthousiast en verwachten dat onze klanten dat ook zijn.”

Verkoopinfo: 020-617 86 00