TOP

Hockeyers Hertzberger en Jolie ontwikkelen thermo shirt

Hockey internationals Jeroen Hertzberger en Wouter Jolie hebben samen met collega Arnoud van Schaik het bedrijf 'Thunderwear' opgericht dat zich specialiseert in thermo shirts voor de buitensporter.

Beter presteren in de koude maanden van het jaar. Dat doe je volgens Jeroen Hertzberger, Wouter Jolie en Arnoud van Schaik als je Thunderwear draagt. In een interview met RTV Rijnmond zeggen de drie jonge honden dat “het belangrijk is dat elke sporter goede bescherming heeft als ze sporten bij een temperatuur kouder dan 15 graden. Ongeacht of je nu international bent of speelt in Poldervogels 10.”

Verleden tijd: rillingengevoel
Thunderwear voelt volgens de mannen als een ‘tweede huid’. De spieren blijven langer warm, mede dankzij het ‘Triple Lock Effect’. De goede sluiting bij de nek, polsen en taille zorgt voor het behoud van de juiste spiertemperatuur tussen rust en inspanning. Het ‘Triple Lock Effect’ weerhoudt de koude lucht ervan de getranspireerde huid te bereiken, waardoor het bekende koude, rillingengevoel uitblijft. “Het effect van Thunderwear zorgt voor de optimale bescherming waardoor het sporten niet beïnvloed wordt door het weer.”

Bekend gezicht

De thermokleding is geschikt voor verschillende buitensporten (hockey, hardlopen, roeien, golf), verkrijgbaar voor mannen en vrouwen en direct online te bestellen via de nieuwe website die begin deze maand de lucht in ging. Vijf hockeyspelers en speelsters uit het Nederlands elftal zijn ambassadeur voor Thunderwear. Dit zijn Teun de Nooijer, Jeroen Hertzberger, Wouter Jolie, Ellen Hoog en Kitty van Male.