TOP

Gola wil generatie 2.0 verleiden

Voor het zomerseizoen van 2012 is lifestylemerk Gola een samenwerking aangegaan met jonge en talentvolle ontwerpers. Het resultaat is een kleine capsule collectie met de voor de handliggende titel 'Next Generation'.

Gola wil jonge consumenten graag enthousiast krijgen voor atletiek en sport. Om dit te bereiken organiseerde het merk afgelopen jaar een ontwerpwedstrijd. Tweedejaars student footwear design, Jennifer Brook van de Montfort University (DMU), won de wedstrijd. De 22-jarige liet zich inspireren door sportieve activiteiten en overtuigde de jury met haar innovatieve ontwerpen.

Perfecte match
“We waren echt onder de indruk van het gedachteproces achter Jenny’s ontwerpen. Vanaf de eerste schets tot het eindresultaat heeft ze haar ideeën feilloos geëxecuteerd en iets geproduceerd dat commercieel zou werken voor onze doelgroep”, aldus Donna Hill, de Gola PR en Marketing Manager. Jennifer’s schoenen en tassen zullen volgend jaar in de winkels liggen. De verkoopprijzen variëren tussen de € 34,- en € 56,-.