TOP

Gisele Bündchen gezicht van H&M’s najaarscampagne

Gisele Bündchen is het gezicht van H&M’s nieuwe najaarscampagne. Bovendien maakt ze op 12 september als onderdeel van de campagne ook haar debuut als zangeres.

De najaarscampagne van H&M omvat tv- en online commercials, print- en billboardadvertenties én op 12 september het exclusieve, wereldwijde debuut van Gisele als zangeres. Ze zingt het nummer ‘All day and all of the night’ van de Kinks.

Donatie aan Unicef

De cover door Gisele Bündchen kan gratis kan worden gedownload via de website van H&M, maar ook via iTunes. Voor iedere gedownloade song via iTunes zal H&M een donatie doen aan Unicef om vaccinaties voor kinderen mogelijk te maken.

Verliefd op de look

“Ik vind het fantastisch om het gezicht van H&M te zijn dit najaar. Ik ben verliefd op de streetstyle look en vind het geweldig dat we op deze manier geld inzamelen voor een goed doel. Ik hoop dat iedereen mijn song zal downloaden!”, zegt Gisele, die eerder al het gezicht was van Esprit.

Grote namen

H&M weet de laatste seizoenen steeds grote namen te strikken voor haar campagnes, zoals afgelopen jaar Beyoncé en Doutzen Kroes.