TOP

Gardeur lanceert premium lijn

Met de lancering van de nieuwe premiumlijn Gardeur Design richt de Duitse broekenspecialist zich op mode-geïnteresseerde mannen en vrouwen. Zoals de naam al doet vermoeden, zijn de broeken gepositioneerd op een hoger niveau en is de distributie selectief.

Voor de Gardeur Design collectie is hoog ingezet op een modische look, exclusievere stoffen en de afwerking. De premiumcollectie van de broekenspecialist omvat 35 tot 40 kledingitems.

Ceo van het modebedrijf, Gerhard Kränzle vertelt: “We zien met de nieuwe lijn vooral kansen op exportmarkten als Nederland en Rusland.” Over de styling zegt hij: “Toen we onze geschiedenis in de archieven aan het doorspitten waren, vonden we het logo uit de jaren ’70. Het geeft aan waar we voor staan: vakmanschap. Dit logo gebruiken we opnieuw voor deze speciale collectie.”

Verkoopinformatie
Gardeur en Gardeur Design worden in Nederland verkocht door C. van Geuns BV in Amsterdam (damescollectie) House of Trends in IJsselsteijn (mannencollectie).

Over Gardeur 
Gardeur werd in 1920 opgericht in Mönchengladbach. Op dit moment zijn er 1.600 mensen werkzaam voor het Duitse bedrijf.