TOP

Designer Outlet Roermond breidt verder uit

Designer Outlet Roermond heeft vorige week aardig wat winkelmeters aan het oppervlak toegevoegd. Met de 35 nieuwe winkels is het koopjescentrum nu twee keer zo groot als bij de opening, tien jaar geleden.

De grootste winkel binnen het nieuwe winkelgebied is de Burberry-winkelvan 610 m2. Door de ligging vlak aan de Duitse en Belgische grens wonen er meer dan 26 miljoen potentiële bezoekers op een afstand van anderhalf uur rijden. General manager Marc Bauwens: “Met de opening van de nieuwe uitbreidingsfase willen we het aantal bezoekers aanzienlijk vergroten.”

Vierde fase
De uitbreiding van het Designer Outlet Roermond is hiermee niet klaar; een vierde fase waarbij nog eens 11.000 m2 wordt toegevoegd, staat al op de planning voor 2014. “Voor internationale merken is nog veel potentie op ons terrein. Ons verzorgingsgebied is zo ontzaglijk groot dat we ons een verdere uitbreiding kunnen veroorloven”, aldus Bauwens in een interview met Textilia.

Een compleet profiel van het Designer Outlet Roermond verschijnt in Textilia #21.