TOP

De Bijenkorf laat speciale collectie ontwerpen voor 140-jarig bestaan

De Bijenkorf bestaat dinsdag 23 maart 140 jaar en dat wordt uitgebreid gevierd. Zo lanceert de Bijenkorf een Special Edit140n-collectie, van verschillende toonaangevende merken en ontwerpers, zoals Diesel, Daryl van Wouw, Fred de la Bretonière, Hans Ubbink en Blond.

Deze eenmalige Special Edit140n-collectie, die in beperkte oplage verkrijgbaar is, bevat ruim 100 speciaal ontworpen producten, alle geïnspireerd op de Bijenkorf identiteit, door onder meer Diesel, Daryl van Wouw, Ray-Ban, Floris van Bommel, Arma, Hans Ubbink, Softline, Tommy Hilfiger, DKNY, Armani, Fred de la Bretonière, Evian en Blond.

Magazine
En onder de titel Inspirat140n brengt de Bijenkorf een jubileumglossy uit vol inspiratie. De verschillende werelden van het warenhuis – van mode tot boeken, van cosmetica tot wonen en van horeca tot muziek – komen samen in deze 140-pagina’s tellende glossy. Verschillende smaakmakers die de Bijenkorf inspireren, leveren een bijdrage aan het jubileummagazine, waaronder Li Edelkoort, Piet Paris, Wendelien Daan, Tommy Hilfiger, Leonard Lauder en Stefano Marzano. Inspirat140n bevat verder extra voordeelvouchers voor tijdens het jubileum. Inspirat140n wordt tijdens de speciale koopavond op dinsdag 20 april in alle filialen van de Bijenkorf gelanceerd.

De Special Edit140ns-collecties zijn vanaf dinsdag 20 april verkrijgbaar in alle filialen en via de online shop.

De Bijenkorf heeft flagship stores in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Mediumstores in Amstelveen, Arnhem, Utrecht, Eindhoven, Enschede en Maastricht, modefilialen in Groningen, Breda en ‘s-Hertogenbosch en de online shop. De Bijenkorf heeft 4.100 medewerkers en is onderdeel van Maxeda.