TOP

Corona laat Opposuits opnieuw naar de markt kijken: ‘Het biedt ook weer kansen’

Nu Covid-19 een dikke streep zet door feesten en partijen heeft ook Opposuits, de specialist in opvallende pakken, de zeilen moeten bijzetten. Er is gesneden in de kosten en afscheid genomen van een gedeelte van het personeel. “Heel pittig”, zegt mede-oprichter Jelle van der Zwet. “Maar het is tegelijkertijd een kans om opnieuw naar onze markt kijken.”
Het idee voor de opvallende pakken van Opposuits werd geboren in Nederland in 2012 en inmiddels zijn ze wereldberoemd. Mede dankzij oud-voetballer Rafaël van der Vaart (de eerste die in een oranje pak poseerde tijdens het Europees Kampioenschap in 2012, red.), formule 1-coureur Max Verstappen, acteur Will Smith en zangeres Beyoncé. De groei die mede

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de modebranche lezen Textilia. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.textilia.nl