TOP

Bugatti lanceert lifestyle collectie

Bugatti, de Franse fabrikant van luxe sportwagens, heeft tijdens de Milaan Fashion Week een exclusieve collectie kleding en accessoires gelanceerd.

Met als overkoepelend thema ‘Art, Forme, Technique’, presenteert Bugatti twee modelijnen: Ettore Bugatti en Extreme Performance. Daarnaast is er een Tailor Made / Bespoke-programma, exclusief voor Bugatti-klanten. De drie collecties dragen een ‘Fabriqué en Italie’ embleem en zijn qua productie strikt gelimiteerd.

Hong Kong en Peking
Bugatti is van plan de komende vijf jaar een wereldwijd verkoopnetwerk van zo’n 35 single brand boetieks op te zetten in een aantal toonaangevende steden op het gebied van mode en luxe. Bugatti zal in de voor het merk belangrijkste markten beginnen met exclusieve monomerk boetieks, flagship stores en shop-in-shops in de meest exclusieve warenhuizen. Daarnaast opent Bugatti deze maand een showroom in Milaan. De eerste single brand boetieks zullen naar verwachting in 2014 in Hong Kong en Peking worden geopend.