TOP

Bubble London trekt 4% meer bezoek

De Britse kindermodebeurs Bubble London, die door veel over-Atlantische labels als springplank naar Eurpoa wordt gezien trok op 29 en 30 januari 2012 vier procent meer bezoek.

Ten opzichte van vorige wintereditie trok de Londonse beurs in het Business Design Centre, Islington met meer dan 250 merken 4% meer inkopers.

De organisatie merkt dat labels de beurs zien als lanceerplatform. Joelle Seksum, eigenaar van accessoirelabel MomyMoo zei: “Dit was onze eerste op Bubble en we hebben een aantal belangrijke contacten gelegd en de beurs was voor ons de ideale gelegenheid om inkopers van bekende winkels en onafhankelijke boetieks te ontmoeten. Bubble staat voor ons op de agenda.”

Onder de nieuwe labels bevonden zich Silvian Heach Kids, Il Gufo, Grubbies, Lulu & Nat, Lettie Belle, Crew Kleding, Chupeta, Hank & Jojo, Hush Puppies, Ocky Olly, Andy & Evan, Miski Wawa en Paglie.

Bekende namen dit keer waren: French Connection, No Added Sugar, Mayoral, Bobux, Smafolk, Jumina, Frugi, Molo Kids, 4Funkyflavours, Best Years en Petit Bateau.