TOP

Brunotti lanceert een 2012 gebruiksvriendelijke website

Anno nu is het noodzakelijk dat een website zich automatisch aanpast aan verschillende beeldschermformaten. Sportmerk Brunotti heeft daarom een nieuwe website gelanceerd zodat consumenten en Brunotti dealers op elke smartphone, tablet of computerscherm de collectie goed kunnen bekijken.

Naast de nieuwe lay-out én structuur heeft Brunotti haar pijlers met name gericht op een betere integratie van social media, zoals Facebook, Twitter, Vimeo en Instagram. Hierdoor is de website actueler dan ooit. Ook de teamriders van het merk mogen aan de slag met social media. Websitebezoekers zullen hierdoor sneller op de hoogte zijn van alle nieuwtjes rond een teamrider en kunnen regelmatig letterlijk over de schouder van een teamrider meekijken dankzij filmpjes.

Volwassen
Als merk richt Brunotti zich sinds vorig jaar op een strakkere, meer volwassen en rustige uitstraling. Deze nieuwe website past volgens Brunotti meer in de zogenaamde ‘3rd Dimension strategie’ van het merk. Voor Brunotti was het daarbij tevens belangrijk dat het Brunotti-dna, zoals de heritage, de boardsports en de lifestyle producten, duidelijk naar voren komt op de vernieuwde website.