TOP

Bread & Butter vernieuwt Sport & Street concept

Bread & Butter heeft deze week het nieuwe concept gepresenteerd voor de Sport & Street afdeling. Belangrijkste veranderingen zijn de toevoeging van de nieuwe platforms B&B Boarding House en B&B Playground.

Sport & Street is van begin af aan een van de belangrijkste pijler van de Duitse beurs Bread & Butter, die deze zomer van 7 tot en met 9 juli plaats vindt. In dit segment vind je vooral merken in streetwear en sportswear, zoals Lacoste, Onitsuka Tiger, Nike, New Balance en veel kleinere streetwearmerken.

Boarding House
Nieuw zijn de platforms B&B Boarding House (op de eerste verdieping van de Sport & Street hal in Hangar 1) en B&B Playground (buiten voor Hangar 1). Het B&B Boarding House is een voortzetting van B&B 1st floor, die op de laatste Bread & Butter werd geïntroduceerd. Dit platform wordt groter qua oppervlakte en richt zich op jonge arty ontwerpers en kleine, individualistische merken.

Playground
De B&B Playground is een vervolg op de vlooienmarkt van de laatste seizoenen, waar beursbezoekers koopjes konden scoren. De Playground wordt een interactief gebied met uiteraard de vlooienmarkt, maar ook een zwembad, basketbalveld, skateboardbaan, barbecues, dj en presentaties van merken als Puma, Le Coq Sportif en 55DSL.

Nieuwe website
Ook gaan de veranderingen samen met de lancering van de nieuwe website. Verantwoordelijk voor de nieuwe platforms is overigens een Nederlander: de 30-jarige Joey Elgersma. Hij maakt sinds 1 maart 2010 deel uit van het B&B salesteam.