TOP

Bob van Oosterhout verkozen tot Sportmarketeer van 2009

Bob van Oosterhout is uitgeroepen tot Sportmarketeer van het Jaar 2009. De oprichter van het bureau Triple Double in Deurne mocht de prijs onlangs in ontvangst nemen tijdens het Sportmarketingcongres in Papendal.

Bob van Oosterhout is onder meer verantwoordelijk voor succesvolle sponsorrelaties. Voorbeelden hiervan zijn de relaties tussen Dela en de Nevobo en tussen Essent en Sven Kramer (Svenergy). Daarnaast is Triple Double door NOC*NSF verkozen als strategisch en creatief communicatiepartner. De jury ziet in Bob van Oosterhout en zijn bureau een voorbeeld voor de wereld van de sportmarketing door de vernieuwende concepten en de originele aanpak. De manier waarop Triple Double haar eigen bureau positioneert, getuigt volgens de jury van een bijzonder gevoel voor uitstraling en presentatie.

De verkiezing van ‘Sportmarketeer van het Jaar 2009’ wordt georganiseerd door de Businessclub Vrienden Van Speco (BVVS) en Sport & Strategie van Arko Sports Media BV, in nauwe samenwerking met NOC*NSF. Met de verkiezing wordt een persoon of een organisatie onderscheiden die een topprestatie heeft geleverd op het gebied van marketing of marketingcommunicatie van of door middel van sport.