• No products in the cart.
TOP

Binnenkijken: de nieuwe flagshipstore van Oblique Men in Utrecht


De nieuwe flagshipstore van de luxe mannenmodewinkel Oblique Men in Utrecht heeft een nieuw interieur. In de zaak aan de Lijnmarkt spelen schuine, grafische lijnen, fluweel, messing, hout en terrazzo een hoofdrol.

Het nieuwe winkelinterieur van Oblique Men is gekoppeld aan de high-end merken die de zaak verkoopt, zoals Balenciaga, Moncler, Dsquared, Valentino en Givenchy. Het ontwerp verbindt twee voorheen gescheiden ruimtes en combineert klassieke elementen als hout met urban stijlinvloeden als betonachtige details en een het felle mintgroen.

Kenmerkend voor het concept zijn de schuine, grafische lijnen die in het gehele interieur terugkeren. Dit verwijst naar de betekenis van Oblique, dat ‘schuin’ betekent. Dat is onder meer terug te zien in de vorm van grijs met witte strepen op de muur, in de stiksels van de fluwelen meubelbekleding, in de displays en de mintgroene balie. Het interieurconcept is bedacht door The Invisible Party en gebouwd door Van Assem Interieurbouw.

Oblique Utrecht 1

Oblique Utrecht 2

Oblique Utrecht 3

Oblique Utrecht 4

Oblique Utrecht 5

 

Foto’s: Sal Marston Photography