TOP

Bestseller mannenmode: Man of the World in Oisterwijk

Ook benieuwd naar wat je collega of concurrent het beste heeft verkocht de afgelopen periode? Deze week vroeg Textilia het aan mannenmodezaak Man of the World in Oisterwijk.

“De gekleurde broeken zijn er afgelopen week uitgevlogen”, vertelt mede-eigenaar en inkoper Monique van Andel. “Vooral de kobaltblauwe broeken van Marco O’Polo en MAC hebben we veel verkocht. We dachten met het personeel van te voren al dat die kleur het goed zou doen. Mannen binnen onze doelgroep zijn over het algemeen niet zo happig met felle kleuren. Dit is dan een veilige stap tot het aanschaffen van gekleurde broeken in de kledingkast.” In de winkel zijn ook andere opvallende kleuren te vinden zoals appeltjesgroen en oranje.

Colberts
“Colberts lopen elk seizoen goed. Ook voor dit seizoen verwacht ik dat ze geliefd zijn. Mannen binnen onze doelgroep dragen veel jasjes, zowel sportief als gekleed. Wij hebben ze in felle kleuren maar ook in mooie rustige tinten. Omdat de broeken al fel gekleurd zijn is de combinatie met een rustige tint erop erg mooi.”

Trends
“Om goed op de hoogte te blijven van trends bezoek ik veel beurzen. We houden onze klanten op verschillende manieren op de hoogte. We hebben natuurlijk onze website maar ook een Facebook pagina. Hier posten we regelmatig foto’s op van kleding die net is binnengekomen. Bij elk startseizoen krijgen klanten een krantje van ons in de brievenbus waarin alle leuke truitjes en broeken staan. Volgende week brengen we die van het voorjaar uit. Halverwege het seizoen houden we altijd een actie met een van de musthaves van het seizoen. Tussendoor houden we de klanten via de mail op de hoogte met een nieuwsbrief over de acties en koopzondagen.”