TOP

Asics maakt Europese campagne bekend

'Left and Right' is de Europeese campagne voor sportschoenfabrikant Asics die volgende week wordt onthuld.

Volgens het internationale communicatiebureau Amsterdam Worldwide gaat het in de campagne om ‘unieke paren en relaties, die samen meer op leveren dan de som van hun delen.’

Left and right borduurt voort op het Asics motto ‘a sound mind in a sound body’. Oprichter van het merk, Kihachiro Onitsuka geloofde dat het samenkomen van lichaam en geest zorgt voor een gebalanceerd geheel.

De campagne omvat de vier ‘paren’ Adam & Eve, Up & Down, Art & Science en East & West . Ze worden online ingezet, en in print en pos-materiaal. De vier paren zijn op een moderne, artistieke manier uitgewerkt  en stellen de provocatief bedoelde vraag: ‘Wat is links, zonder rechts?’

De campagne hoopt discussie te creëren binnen de doelgroep van mannen en vrouwen van eind twintig, begin dertig en wil Asics SportStyle neerzetten als een weldoordacht, nieuwsgierig en intelligent merk.