TOP

Arrow genomineerd voor MAPIC Award

Arrow, het mannenmodemerk van het Nederlandse modeconcern Secon Group BV, is door de internationale vakbeursorganisator MAPIC genomineerd voor het beste retail concept van 2009.

Arrow gaat de strijd aan met het Mexicaanse retailconcept KidZania en het Engelse O2. Op

18 en 19 november zal de winnaar in het Franse Cannes bekend worden gemaakt. Ceo van de Secon Group Ronny Lemmens reageert: “Met de nominatie laten we zien dat we bij de tijd zijn en risico’s durven te nemen door in innovatieve retail concepten te investeren. De Arrow-winkels zijn ontworpen volgens een ‘catwalkconcept’ waarbij de klant via een centraal gangpad door de winkel wordt geleid.”

Sinds Secon in 2006 werd overgenomen door Fashion Fund 1 is er veel geld in Arrow geïnvesteerd, waaronder de Europese ‘uitrol’ van de Arrow monobrandstores. Het concern streeft ernaar binnen 3 jaar zo’n 175 stores en shop-in-shops te realiseren.

Over MAPIC
MAPIC is dé internationale vakbeurs voor belangrijkste spelers op het gebied van retail real estate. Dit platform biedt een internationale visie van de sector met een vertegenwoordiging van 60 landen, 1.900 retailers en bijna 900 standhouders.