TOP

A-rticles strikt Frederique van der Wal

De Zantman Modegroep heeft het label A-rticles nieuw leven in geblazen en heeft Frederique van der Wal weten te strikken als gezicht van het damesmodemerk.

“Frederique past perfect bij A-rticles. Zij is de belichaming van de stijlvolle modebewuste vrouw die er altijd comfortabel uitziet”, verklaart Frans Zantman in een persbericht de keuze voor Frederique van der Wal als gezicht voor A-rticles. Zantman Modegroep nam in november vorig jaar het merkenrecht van dameslabel A-rticles over van de Secon Group, die vijf jaar geleden de stekker uit het label trok.

Kleuren en materialen
“De kleurkaart voor de winter 2011 laat verschillende combinaties zien, variërend van grijs, lime, zwart tot taupe, donkerblauw, rood en lavendel, grijs en navy. Voor deze eerste collectie is gebruik gemaakt van verschillende materiaalmixen, als bont met taft en zijde met jersey Hiernaast bevat de collectie zelf ontworpen dessins die op excentrieke wijze op de kledingstukken zijn geplaatst”, aldus Zantman “Onze collectie wordt gekarakteriseerd door shawl-achtige moulage vormen. Deze garanderen een heerlijke bewegingsvrijheid voor de draagster, terwijl tegelijkertijd het accent wordt gelegd op haar ‘sexy curves’.”

Het hernieuwde A-rticles is op de komende Modefabriek te zien en Frederique van der Wal zelf zal ook op de stand te vinden zijn.