TOP

Tinseltown en De Broekert verwerven Twinlife aandeel

Tinseltown Investments heeft sinds 10 november 2009 een aandelenbelang verworven in het Nederlandse merk Twinlife. Tinseltown doet deze transactie samen met Dirk de Broekert (eigenaar van Pullco BV), die ruim 25 jaar ervaring heeft in de ontwikkeling en verkoop van heren- en damesmode.

Blijven groeien

Zoals al te lezen was op de Sportcultwebsite gaan de zaken goed voor het casual sportieve merk, Twinlife. Ondanks het slechtere economische klimaat groeide de totale binnenlandse omzet van Twinlife de laatste jaren met een gemiddelde van 20 procent. Ook in landen als België, Duitsland, Oostenrijk, Polen, Hongarije en Griekenland bleef er een stijgende lijn in de verkoopcijfers. Om de groei van de laatste jaren te kunnen continueren heeft Twinlife extra financiering nodig.

Geld en ervaring

Met de hulp van Tinseltown Investments en Dirk de Broekert hoopt Gauke Poelman, de oprichter van Twinlife, dat het merk in staat is om de groei van de afgelopen jaren voort te zetten. “Het Tinseltown team samen met Dirk de Broekert, brengt niet alleen geld mee, maar ze brengen vooral ook zeer relevante ervaring mee in de internationale branded textiel busines”, zo voegt hij toe.