TOP

SOS zoekt campagnemodel

SOS Jeans is op zoek naar een nieuw model via de campagne 'Become an S.O.S. Celebrity'. Er zijn inmiddels 10 meiden geselecteerd, waarvan 5 Nederlandse. De winnares schittert samen met Sylvia Geersen in de volgende S.O.S. campagne.

Via www.sosjeans.it/sosceleb kan het publiek tot en met 19 februari stemmen op één van de tien geselecteerde ‘Next Faces’. Het populairste meisjes mag samen met Sylvia Geersen poseren in de nieuwe campagne van het Italiaanse jeansmerk. Van de 10 geselecteerde modellen komen er 5 uit Nederland: Nadine Drexler, Natasja Rosic, Tamara Rottenberg, Sue-Ann Clarencia en Adinda Jane Kennedy. SOS Jeans laat ons weten dat de van oorsprong Duitse Nadine Drexler tot nu toe erg popoulair is.

Ambassadeurs

Voor een ander deel van de campagne zijn 30 meiden benoemd tot SOS ambassadeurs, die het online gezicht en de stem van SOS zijn. Zij delen via social media hun ideeën, nieuwtjes en inspirerende looks. De ambassadeurs zijn afkomstig uit allerlei landen, maar met name Italië en Nederland. Op 1 februari zullen 5 ambassadeurs worden geselecteerd, waar het publiek via stemmen de winnaar bepaalt.

Sensueel

Het Italiaanse S.O.S. Jeans bestaat meer dan 30 jaar en het handschrift is sensueel en vrouwelijk.