TOP

Scoren met Sport 2000 trainingsprogramma

Sportketen Sport 2000 is zich bewust van de extra verkoopkansen op de winkelvloer. Ondernemers en medewerkers binnen Sport 2000 werden de afgelopen maanden al geconfronteerd met het Mystery Shopper programma. Tijd voor stap 2. Eind juni is het nieuwe Sport 2000 trainingsprogramma gelanceerd.

Het Mystery shop programma heeft voor Sport 2000 bevestigd dat verkoopkansen op de winkelvloer niet worden geïncasseerd. 80 procent van de klanten blijkt een koopintentie te hebben, maar slechts 20 procent koopt ook daadwerkelijk een product. Actieve verkoop en klantvriendelijkheid zijn volgens Sport 2000 verbeterpunten. In het nieuwe Sport 2000 trainingsprogramma zijn dit dan ook juist de onderwerpen die de aandacht krijgen.

Ondernemers voordelen

Naast het voordeel van verbeteren van klantvriendelijkheid en actieve verkoop kleven er nog twee andere voordelen voor ondernemers aan het Sport 2000 trainingsprogramma. De trainingen zijn gratis omdat ze in aanmerking komen voor Europese subsidie en voor elk persoon die getraind wordt ontvangt de ondernemer 250 euro om te besteden aan verkoopbevorderde activiteiten.