TOP

Scapa Sports neemt heft in eigen hand

Scapa Sports uit België heeft de verkoop van zijn dames-, heren- en kindercollecties per direct in eigen hand genomen. Scapa Sports is in 2001 in Nederland van start gegaan en werd sindsdien vertegenwoordigd door Bulthuis Agenturen in Amsterdam.

Volgens Jeroen Bulthuis van Bulthuis Agenturen is na een periode van opbouw nu een tijd van vernieuwing aangebroken bij het agentschap. “Scapa Sports is in een andere fase beland”, zegt Bulthuis. “Wij willen ons nu focussen op Mistral Sportswear en een aantal nieuwe labels voor onze klanten.” Een klantvriendelijke cultuur en een correcte service blijven belangrijke uitgangspunten voor Bulthuis Agenturen. Jeroen Bulthuis vindt het jammer dat hij de overgang van Scapa Sports niet heeft kunnen begeleiden hetgeen hij een nadeel vindt voor alle partijen. “Wij hebben het merk immers opgebouwd, maar nu is het tijd om andere dingen te gaan doen en ik kijk graag vooruit.”

Toekomst

Bulthuis Agenturen vertegenwoordigt Mistral, 313 Jackets, Kyboe Watches en Hubermans NY en binnenkort introduceren zij het Italiaanse topmerk Colmar Ski & Orginals en ElementTerre op de Nederlandse markt. Ook ligt er een nieuw casual label op de plank voor introductie voorjaar 2012.