TOP

Pharrell Williams is het nieuwe gezicht van Palladium

Muzikant en producer Pharrell Williams is het gezicht van de herfst/winter 2011-2012-campagne van Palladium.

Voor het schoenenmerk gaat de zanger van N.E.R.D. op zoek naar de verborgen plekken en levendige subculturen van Tokio. Ook gaat de artiest kijken welke impact de recente aardbevingen en tsunami hebben gehad op het leven van jongeren.

“We zijn zeer verheugd om met Pharrell samen te werken. Hij is de logische keuze om Tokio te verkennen, omdat hij verbonden is aan de Japanse cultuur. Dat zal leiden tot een geloofwaardig perspectief op wat er gaande is”, aldus Barney Walters, hoofd van de marketingafdeling van Palladium.

Verborgen plekken
Op 15 augustus wordt een korte film uitgebracht van Pharrell’s ontdekkingsreis door Tokio via de website van Palladium. De kunstenaar en fotograaf Peter Sutherland maakt ook een fotoverslag van de reis. De samenwerking met Pharrell Williams is een voortzetting van Palladium’s zoektocht naar verborgen plekken in stedelijke omgevingen overal ter wereld. Eerder reisde het schoenenmerk samen met Jackass-acteur Johnny Knoxville door de stad Detroit.