TOP

Nieuw merk Total Balance van start met website

Het ondermodemerk voor jongeren Total Balance is recent van start gegaan en luidde dat in met de presentatie van de eigen website en webshop.

Het nieuwe merk richt zich op het creëren van en zoeken naar balans. Tot de doelgroep behoren jongeren tussen de 17 en 24 jaar. De shorts en T-shirts worden vooral verkocht via de webshop, maar zullen in de toekomst ook via de detailhandel te verkrijgen zijn.

Flipbelt
Total Balance start met een assortiment heren- en damesshorts in twee kleuren en voorzien van het beeldmerk. Opvallend aan de shorts is dat ze een extra brede tailleband hebben. Deze kan op twee manieren worden gedragen: omgevouwen voor een smalle band en uitgevouwen voor een brede band, die dan goed te zien is onder bijvoorbeeld een jeans. Naast de shorts komt Total Balance ook met longsleeve T-shirts,  waarbij één mouw steeds dezelfde kleur heeft als de kleur van het beeldmerk op het shirt.

Balans
Ieder product uit de collectie van Total Balance heeft twee kleuren. De kleurcombinaties worden na de introductie van het merk uitgebreid. Van ieder verkocht product wordt tien procent van de opbrengst gedoneerd aan een goed doel. Zo zorgt de koper volgens het merk zelf voor een stukje balans in de wereld.