TOP

Nieuw kindermodemerk: Super Ego Brand

Het Nederlandse kindermodesegment is een nieuw merk rijker. Super Ego Brand heeft Deense wortels, maar om de collectie perfect op de Nederlandse markt te laten werd een Nederlandse ontwerper gecontracteerd.

‘I’m Super Ego. The best brand ever’ is het motto van dit nieuwe merk. De eerste collectie van Super Ego Brand staat voor winter 2010 gepland. Het is een label voor creatieve kids met gevoel voor mode. Buiten de laatste trends bevat de collectie ook diverse tools om het kledingstuk te restylen tot een uniek item, want de echte Super Ego’s dragen hun kleding alleen hoe zij het willen.

Toch zegt Super Ego Brand: ‘Hou het simpel’. De collectie omvat basics met comfortabele fits, lichtgewicht donsjassen en five pocket jeans en dit alles is voorzien van een luxueuze touch en uitgewerkte details. De kleuren zijn vrij terughoudend en blijven bij de denim roots van het merk, met donker indigo als belangrijkste kleur. Ieder item is ontworpen met extra aandacht voor ieders eigen stijl. Zo kunnen kinderen hun eigen stijl creëren door het label als canvas te gebruiken, knopen te verwisselen, de denim te bleken. Het is duidelijk: Super Ego Brand is er alleen voor de allergrootste ego’s.

Super Ego Brand zal in twee lijnen uitgebracht worden. Voor kinderen tussen 2 en 8 jaar is er Super Ego en voor kinderen tussen 8 en 16 jaar is er Super Ego+.

Super Ego Brand is op de Kleine Fabriek te zien en wordt vertegenwoordigd door Joost Hoppenbrouwers, van Hop Agenturen.

Neem hier alvast een kijkje op de website van Super Ego Brand