TOP

Levi’s lanceert eerste wereldwijde campagne

Levi's lanceerde vorige week in Berlijn haar eerste wereldwijde marketingcampagne voor najaar 2011. Voorheen waren er aparte campagnes voor onder andere Amerika en Europa.

De Levi’s ‘Go Forth’ -campagne voor najaar 2011 werd vorige week in Europa gelanceerd tijdens Bread & Butter in Berlijn. Deze moet niet alleen de nieuwe collectie onder de aandacht brengen, maar ook creatieve, jonge mensen samenbrengen om samen de wereld beter te maken.

Workshop 

In een oude muntfabriek was daarom een Levi’s Print Workshop ingericht, waar je witte T-shirts kunt bedrukken met portretten van Duitse creatieve pioniers en optimistische slogans, die aansluiten op de campagne van Levi’s. Deze workshop is tot eind augustus gratis toegankelijk voor het publiek.

Vervolg 

De campagne is een vervolg op de Amerikaanse Go Forth -campagnes van Levi’s uit 2009 en 2010. Eerder waren er al de Levi’s Print Workshop in San Francisco, Levi’s Photo Workshop in New York en de Levi’s Film Workshop in Los Angeles. Wegens succes wordt de campagne nu dus wereldwijd neergezet, in maar liefst 24 landen. In de campagnebeelden voor tv, print en outdoor zien we jongeren ‘in actie’ in Levi’s jeans, met als slogan ‘Now is our time.’