TOP
Nieuws

In deze aflevering van Textilia Talks schuift Toon van Gorp, belangenbehartiger bij Solidus, aan om te praten over de indrukwekkende transformatie van het merk. Van een niche in orthopedische schoenen naar een modern, feel-good label dat een steeds jonger publiek aanspreekt. We blikken terug op hoogtepunten, bespreken de aanpak van

Plus-artikelen

Sinds de oprichting in 2003 is Superdry uitgegroeid tot een wereldwijd merk met een sterke identiteit: vintage invloeden, hoogwaardige stoffen en een scherpe prijs-kwaliteitverhouding. In dit interview vertelt oprichter en CEO Julian Dunkerton over zijn visie op duurzame mode, de herpositionering van het merk en waarom juist Nederlandse retailers Superdry

Lady Day, het snelgroeiende Nederlandse modemerk dat in 2022 is gestart, heeft een kersverse Sales Director aan boord. Textilia sprak Jessica Meyer-Mulder over haar achtergrond, de ambities van Lady Day en haar visie op groei, samenwerking en de toekomst van het merk.

Wie als merk of leverancier een nieuwe markt wil betreden, weet dat daar tijd, energie en geld in gaat zitten. Niet zelden kiezen bedrijven ervoor om dat niet vanuit een eigen vestiging te doen, maar met behulp van een lokale partij. Daarbij komen doorgaans twee opties in beeld: een agent

Tijd voor een talk tussen alle standbezoekjes en afspraken door? Zorg dan dat je (een van) deze talks gaat ervaren. Waarom? Easy, een mode talk (van deze mensen) bijwonen is een investering in jezelf. Je kunt er nieuwe dingen leren, daardoor je horizon verbreden, tegelijkertijd een inspirerende ervaring opdoen en

Trends

Van schoolkinderen vroeger tot Francaises nu: de T-bar schoen

Wat krijg je als je stiletto’s en sneakers samenbrengt?