In gesprek met beursdirecteur Caroline Krouwels: ‘Wij willen met Modefabriek zorgen voor blije retailers en exposanten die geïnspireerd aan het nieuwe inkoopseizoen gaan beginnen’
891
De wintereditie van Modefabriek 2024 is bijna hier! Op zondag 21 januari en maandag 22 januari wordt de Amsterdamse RAI het epicentrum van de mode. In aanloop naar de wintereditie van Modefabriek, waarin – voor het eerst – vrouwenmode centraal staat: de vrouw gevierd wordt, spraken wij met beursdirecteur Caroline Krouwels. Vanwaar de keus voor alleen vrouwenmode, wat zijn uitdagingen (en kansen) in de branche: dit en meer lees je allemaal in het interview met deze inspirerende vrouw.
Beeld credit: Harmen de Jong De januari editie van Modefabriek 2024 staat geheel in het teken van vrouwenmode. Vanwaar die keus? ‘Met de focus op de wereld van vrouwen geven we duidelijk richting. Na de gebeurtenissen van de afgelopen vier jaar is het van groot belang heldere keuzes te maken. Modefabriek kiest voor een brede visie op vrouwen waar mode, schoenen, accessoires, size-inclusive merken, activewear, maar ook skincare en lifestyleproducten allemaal aan bod kunnen
Dit artikel is exclusief voor members
Wachtwoord vergeten? Klik hier.