TOP

Gas Jeans lanceert schoenencollectie voor Nederlandse markt

Gas Jeans lanceert voor het voorjaar van 2012 een schoenencollectie voor de Nederlandse markt.

Het Italiaanse jeansmerk werd in 1984 opgericht door de familie Grotto. De vijf pijlers van het label zijn: Sensuality – Authencity – Positivity – Simplicity – Innovation.

Doelgroep
Met de dames – en herencollectie van Gas Footwear richt het merk zich op een doelgroep van 16 tot 30 jaar oud. De schoenen zullen verkrijgbaar zijn bij de betere schoenspeciaalzaken, warenhuizen en webshops.

In Nederland zal de schoenencollectie door Caroline van Dijk vertegenwoordigd worden. Zij is bereikbaar op telefoonnummer: 06-24452779 of per e-mail: caroline.vandijk@gasfootwear.nl

Licentie
De schoenencollectie werd in het buitenland voor voorjaar/ zomer 2011 geïntroduceerd en wordt in licentie geproduceerd door het Zwitserse bedrijf Brex. Ceo van deze schoenenproducent is Fabio Spreafico, die in het verleden ook verantwoordelijk was voor de schoenenlijn van Levi’s.

Schoenenbeurzen 
De voorjaars/zomercollectie 2012 van Gas Footwear is te zien tijdens de schoenenbeurzen GDS en Micam