TOP

Garcia richt zich op het millennialgezin

Het Italiaans/Nederlandse merk Garcia ondergaat sinds enige tijd een ware transformatie. Van het showroom- en winkelconcept Kitchen Table Stories en bijbehorende campagnes, de lancering van de kidscollecties (vanaf maat 92) tot de aankondiging van een online platform in 2020.

Garcia richt zich op het millennialgezin. Dankzij de kidslijn kan nu ieder gezinslid in het merk worden gekleed. De combinatie van Italiaanse passie en finesse en typisch Nederlands ondernemerschap blijft de sleutel tot succes bij het modemerk met een denim hart. Voor het najaar zijn de USP’s van de Outerwear-collectie nog eens gedefinieerd: een uitstekende prijskwaliteitsverhouding, kleur, functionaliteit (van waterafstotend tot volledig functioneel) en aandacht voor details.

De Outerwear-capsulecollectie dient als aanvulling op de vrouwenmodecollectie. Van functioneel op zichzelf staande stukken, met gebruik van filament padding en technisch materiaal, tot musthaves en luxueuze klassiekers in bijzondere stoffen.

Info: www.wearegarcia.com, customerservice.netherlands@wearegarcia.com