TOP

G-Star neemt MTV-topman aan

Heeft G-Star grootse marketingplannen? Het jeansmerk heeft namelijk een nieuwe marketingdirecteur aangenomen en die is afkomstig van MTV Networks Nederland. Een bedrijf dat een goede naam heeft op het gebied van marketing en doelgroepdenken.

De 40-jarige Joris Asperghis was eindverantwoordelijk voor alle merken van MTV in Nederland en stapt per 1 januari over naar G-Star. Als Chief Marketing Officer wordt hij wereldwijd verantwoordelijk voor alle marketing activiteiten van het merk. Aperghis zegt in een persbericht over zijn nieuwe aanstelling: “Wereldwijd eindverantwoordelijk zijn voor een aspirationeel merk is een lang gekoesterde droom van mij. Na ruim drie jaar vertrekken bij MTV Networks lijkt snel, maar als ik terugkijk ben ik absoluut tevreden over hetgeen ik achterlaat. Ik hoop nog vaak bij MTV over de vloer te komen, als klant of anderszins.” Zijn baas Marco de Ruiter (officieel COO MTV Networks North) voegt daar aan toe: “Als Joris evenveel energie en daadkracht bij G-Star inbrengt als bij ons, dan zal succes ook daar zijn deel zijn.”

Onze verwachtingen zijn hoog gespannen. We zijn benieuwd naar het eerste wapenfeit van Asperghis bij G-Star.