TOP

FASHION CLUB 70: ‘Loyaliteit, persoonlijke service en een relatie voor lange termijn’

Met meer dan 70 merken in het midden-hoog segment is Fashion Club 70 reeds decennialang één van de belangrijkste showrooms in Europa. Uit dit breed assortiment aan merken lichten we graag volgende must-have collecties toe: PINKO, BSB, Guess en DL1961. Onderaan vind je een overzicht van het volledige merkenpakket. Scan de QR-code voor het digitale brandbook.

Het voorbije jaar heeft FASHION CLUB 70, samen met haar gemotiveerde team, 1 700 boetieks binnen de Benelux ondersteund. De kernwaarden die binnen FASHION CLUB 70 sinds jaren de koers bepalen: loyaliteit, persoonlijke service en het aangaan van een langetermijnrelatie met klanten en fabrikanten, waren ook de leidraad tijdens dit crisisjaar.

“We streven naar een partnership met onze klant. We hebben dit jaar dan ook hard gewerkt aan de verdere uitbouw van onze FASHION CLUB ACADEMY, een educatief platform dat de klant adviseert en inspireert in een continu veranderende modemarkt. Door middel van webinars, treden we continu in dialoog met onze klant en creëren we een draagvlak voor verandering en innovatie”, aldus Luc Dheedene, oprichter en CEO van het bedrijf.

De FASHION CLUB ACADEMY belichaamt de hernieuwde belofte aan de partners om een betekenisvolle relatie uit te bouwen tussen showroom en retailer die resulteert in gedeeld succes.

Het hoofdkantoor bevindt zich in Antwerpen en brengt op 15.000 m² alle collecties, maar ook alle ondersteunende diensten samen.

PINKO

PINKO is hét antwoord op de modebehoeften van de moderne, onafhankelijke en sexy vrouw die vastbesloten is haar unieke persoonlijkheid uit te drukken in de manier waarop ze zich kleedt. Het Italiaanse merk werd eind jaren ’80 opgestart door Pietro Negra, de huidige president van het bedrijf en zijn vrouw, Cristina Rubini. Vandaag werken ook beide dochters in deze bruisende onderneming.

De collecties onderscheiden zich door hun unieke, originele en eigentijdse look, maar vooral ook door het grote aanbod in thema’s en stijlen: Essentials, Evening, Knitwear, Puff Coats, Leather en Denim. Alom bekend zijn de iconische Love Bag, een klassieke must-have tas die ieder seizoen terugkeert, en de oogverblindende jurken. Pinko valt in de smaak bij hedendaagse vrouwen overal ter wereld, of het nu voor de typische high fashion, Italian glamour of de meer hedendaagse look is. Het merk slaagde erin een gevestigde stijl neer te zetten die jaar na jaar succes blijft opleveren. www.pinko.com

BSB

BSB staat synoniem voor vrouwelijke romantiek en verbaast ons met haar spontaniteit. Dit Grieks merk biedt kwaliteitsproducten voor vrouwen met stijl, voor fashionista’s die zich bewust zijn van hun elegantie. BSB Company werd 39 jaar geleden opgericht en heeft vandaag de dag een leidende positie op het gebied van damesmode. Momenteel heeft het een uitgebreid netwerk met 108 exclusieve BSB-winkels en meer dan 600 multibrand winkels in grote steden in Griekenland en daarbuiten. www.bsbfashion.com

GUESS

Guess is een modemerk dat begon in 1981 door de gebroeders Marciano met slechts één jeans en dat tegenwoordig bekend staat als één van de grootste en meest commerciële merken ter wereld. De twee Marciano’s hadden hun eigen “American Dream” verwezenlijkt. Dat is vandaag de dag nog steeds merkbaar aan de Italiaanse en Amerikaanse invloeden in de vier collecties per jaar. Guess is een global lifestyle brand dat zowel kleding, schoenen als tassen aanbiedt binnen de drie voornaamste productlijnen: Guess jeans, Guess Active en Marciano. Guess staat symbool voor een jonge, sexy en avontuurlijke levensstijl. Dit in combinatie met de tijdloze campagnes met grote stijliconen over de hele wereld in de hoofdrol, maakt van Guess een van de sterkste spelers op de wereldwijde modemarkt. Guess is daarom ook niet weg te denken uit het straatbeeld in de Benelux. www.guess.eu

DL1961

Het in New York gevestigde premium denimlabel DL1961 heeft maar één missie: de perfect zittende jeans creëren. Het merk gaat voor niets minder dan denim met een perfecte pasvorm die steeds zijn vorm behoudt, ook na langdurig dragen. Als een van de toonaangevende duurzame denimlabels maakt DL1961 bovendien uitsluitend gebruik van ethisch geproduceerd, Amerikaans geteeld premium katoen, natuurlijke kleurstoffen en waterzuinige vezels. Behalve in de materiaalkeuze zet het bedrijf ook in de verwerking volo , mp in op duurzaamheid. Terwijl voor de productie van een traditionele jeans 1500 liter water nodig is, gebruikt DL1961 minder dan 10 liter, waarvan 98 procent gerecycleerd wordt. De fabriek wordt onder meer aangedreven door zonne-energie en het merk gebruikt speciale software om een verantwoord energie-, water-, en chemicaliënverbruik per artikel bij te sturen. www.dl1961.com


Voor meer info: www.fashionclub70.be +32 3 221 10 10 en op Instagram

FC70 brands
7 for all mankind · AG Jeans · Agnona · BA&SH · Blugirl · Blumarine · BSB · Castañer · Coach · D.A.T.E · DKNY · DL1961 · Dondup  · DROMe · Eduard Achour·  Eleventy · Ermanno Scervino · Furla · GCDS · Guess · Handpicked · Iceberg · Joseph · Lisa Yang ·  Liu Jo · Marciano Guess · M Missoni · Michael Michael Kors · Momoni · Moose Knuckles · Moschino · Nenette · One & Other · Paul & Joe · Philipp Plein · Pinko · Pyrenex · Sand · Save My Bag · Stand Studio · Stokton · Tosca blu Studio · Versace jeans couture · Vince