TOP

Claesen’s breidt collectie winter 2010 verder uit

Claesen's dat begon als bodyfashionmerk voor mannen, vrouwen en kinderen timmert flink aan de weg. De nieuwste aanwinst vormen donsjacks, colberts en jeansrokjes.

Afgelopen winter kwam Claesen’s met een heuse denimcollectie die naar eigen zeggen ‘enorm aansloeg in de VS’. En nu staan er alweer enkele noviteiten op het programma. Voor winter 2010 komen er donsjacks, colberts en leuke jeans rokjes bij voor kinderen.

Claesen’s wordt verkocht in elf Europese landen en is sinds vijf jaar ook in de Verenigde Staten actief. Eén van de landen die het Haarlemse merk toevoegt aan haar rijtje is Groot-Brittannië. Daar zal Claesen’s te koop zijn in de warenhuizen Harrods en Selfridges.

De gestage uitbreiding van de collectie heeft Claesen’s geen windeieren gelegd. Voor Maarten Klaassen, verkoopdirecteur van Claesen’s kwam de groei niet onverwacht: “De styling, prijs en kwaliteit van onze producten kloppen helemaal. Van Nederlandse, maar ook onze buitenlandse klanten weten we dat onze producten op alle fronten oké zijn.”

Het Haarlemse merk is te zien op de Kleine Fabriek, op ENK New York en Bubbles Londen.

Lees hier wat kinderwinkel Spruit in Zwolle zegt over Claesen’s in de Bengels-rubriek Bestseller.