TOP

Blue Seven verlaagt de prijzen

De firma Obermeyer, producent van het label Blue Seven heeft met ingang van de zomercollectie 2013 de prijzen met 15% verlaagd. Ook de collectie wordt verder fijngeslepen.

Obermeyer timmert met het label Blue Seven flink aan de weg. Na een nieuwe showroom en een vernieuwde folder is nu de collectie aan de beurt. In de collectie van Blue Seven wordt langzaam maar zeker een nieuwe look gebracht. De vele T-shirtjes met prints krijgen versterking van meer uitgewerkte stijlen met een sterk modisch aspect. Zwaardere doeken, veelal met stretch, moeten zorgen voor een mooi collectiebeeld.

Prijsverlaging 

Met ingang van de zomercollectie van 2013 heeft het bedrijf bovendien de prijzen van de collectie met 15% verlaagd. Edwin Scholten van Blue Seven vertelt: “In deze tijd is het belangrijk in te springen op geluiden in de markt. Dat we het prijsniveau hebben verlaagd, is ook duidelijk een reactie op de vraag naar scherpgeprijsde artikelen.” Nieuw zijn ook de actieartikelen in de collectie.  Scholten: “In elke maatserie zullen T-shirts met leuke prints worden uitgebracht waarmee in de winkel leuke acties georganiseerd kunnen worden. En niet onbelangrijk: zonder dat de detaillist aan marge hoeft in te leveren.”

Blue seven is te zien op Kleine Fabriek en op de Hotelfair Holiday Inn, 8 en 9 juli aanstaande.