TOP

Annette van Toor: ‘Werken in de winkel zit in mijn dna’

Anna van Toor is met dertig stenen winkels en een webshop inmiddels een bekende keten in het Nederlandse modelandschap. Volgend jaar bestaat het merk 100 jaar, waarvan Annette van Toor inmiddels maar liefst 35 jaar de vestiging in Gorinchem met veel plezier draaiende houdt.
Nee, ze ís niet Anna van Toor, benadrukt Annette van Toor nog maar eens. “Het is toeval dat onze namen zo op elkaar lijken. Het bedrijf bestaat al langer dan ik, het is een echt familiebedrijf. Ik ben manager van het filiaal in Gorinchem, het grootste filiaal qua oppervlakte én omzet. Alleen de webshop is nu groter.Anna staat voor alle vrouwen”, aldus Van Toor. “De doelgroep is dan ook groot, van vrouwen van 25 tot 80 jaar oud.” Is het niet lastig focussen als de doelgroep zo groot is? “Ja, maar dat is de uitdaging. Daarvoor hebben we een goed

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de modebranche lezen Textilia

Abonneren