TOP

No Market biedt podium voor designtalent

De eerste editie van de Utrechtse multidisciplinaire kunstmarkt No Market, die op 30 oktober op het Stadhuisplein plaatsvond, was een groot succes. De markt biedt een podium voor jonge Utrechtse ontwerpers en kledingzaken die hun waar aan een groter publiek willen showen.

No Market is onderdeel van het driedaagse Culturele Zondagen festival No Label. Dit festival geeft jonge makers de kans zichzelf in de kijker te spelen. En dat lukte, want het Utrechtse Stadhuisplein werd druk bezocht. Op de markt stond een mix van modeontwerpers waaronder product designers zoals Kapoesja met shawls en mutsen, The Driftwood met sieraden en accessoires en Street Unique met kleding en accessoires. Verder stonden er kunstenaars, fotografen, illustrators en eigenzinnige winkels waaronder Puha, Square Streetwear en de Katoenfabriek. Bekijk de foto’s hiernaast voor een impressie.

De markt is een initiatief van de Stichting Revenge of Lilith. Deze stichting is opgericht om het grote publiek bekend te maken met getalenteerde jonge ontwerpers, kunstenaars en winkels.