TOP

50/50 store Maastricht wint Dutch Retail Experience Award 2012

Modeagentuur Goodbrandz heeft zondag 22 juli 2012 op de Modefabriek te Amsterdam 50/50 store Maastricht uitgeroepen tot winnaar van de Dutch Retail Experience Award 2012.

De Retail Experience Award is in het leven geroepen om vooruitstrevende retailers en winkelconcepten onder de aandacht te brengen en te stimuleren. Volgens de jury biedt 50/50 store Maastricht een winkelbelevenis die volledig van deze tijd is. “Vernieuwend en passend in de huidige tijdgeest, waarin consumenten veel meer entertaint willen worden tijdens het winkelen. Het concept ‘funshoppen’ is hier aan de orde”, aldus Cécile Scheele, eigenaar van Goodbrandz.

“Een authentieke locatie, in een in tact gehouden oude wijnkelder, met een uitgebreid pakket aan verschillende producten en zelfs diensten als een kapper en een naaiatelier. Belangrijke pijler van het winkelconcept is de duurzame gedachte, waarin grotendeels duurzame producten aangeboden worden, die verkocht worden door kansarme mensen in Nederland.”

Runner-up is Now The Mood Store die als startende retailer de prijs voor Most Innovative Store Award in ontvangst nam. Deze prijs werd uitgereikt aan de meest innovatieve nieuwkomer in het Nederlandse retaillandschap. ‘

De eigenaar van 50/50 store heeft een volledig verzorgde gastronomische avond aangeboden gekregen van restaurant Fifteen te Amsterdam. Now The Mood Store heeft een prachtige gastronomische lunch aangeboden gekregen van Zuid Zeeland in Amsterdam. Beide restaurants ondersteunen dit initiatief van Goodbrandz om aandacht te besteden aan het opkomende belang van beleving en het duurzame gedachtengoed.