TOP

The Sting: ‘Nog meer van onze merken zijn klaar om zelfstandig te worden’ [interview]

The Sting heropende op 22 september de winkel in Tilburg volgens een gloednieuw concept. De nieuwe Chief Creative Officer (COO) Maurice Dahan vertelt over dat concept én de plannen van het bedrijf.
De winkel van The Sting in Tilburg, de stad het bedrijf 34 jaar geleden in de Heuvelstraat de eerste winkel opende, werd op donderdag 22 september 2016 heropend volgens een nieuw concept: met meer wit, licht en ruimte. “De winkel is in zones ingedeeld en alles wordt nu op merk gepresenteerd”, vertelt Maurice Dahan, sinds mei 2016 COO van The Sting, in een exclusief interview met Textilia. “Een van onze focuspunten de komende tijd is merk-denken. The Sting heeft zulke sterke merken.” Wat is er verder anders aan het nieuwe concept? “De winkels met het vorige concept hebben een donkere

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de modebranche lezen Textilia

Abonneren