TOP

Rucanor verleidt klant met acteur en horloge-actie

Niemand minder dan acteur en 'alleskunner' Barry Atsma gaat de schoenen van sportmerk Rucanor onder de aandacht brengen bij de consument. Daarnaast moet een horlogeactie in 2012 met horlogemerk TW steel voor een Rucanor schoenenverkoop boost gaan zorgen.

Volgens Rucannor ceo Martijn Nelissen zien zij samen met hun retailers, dat de consument nog steeds voorzichtig is met aankopen. “En als er dan wat wordt gekocht, dan moet het betaalbaar en van een goede kwaliteit zijn”. Daarom heeft het sportmerk in Portugal een zomercollectie 2012 geproduceerd die stoer is met een eigen identiteit. Deze collectie met prijspunten die lopen tot 100 euro moet volgens Martijn Nelissen ervoor zorgen dat Rucanor succesvol kan uitbreiden in de markt. En aan de nieuwe, exclusieve ambassadeur van Rucanor Footwear, Barry Atsma, de taak om deze schoenencollectie optimaal onder de aandacht te brengen bij de Rucanor-doelgroep.

Horlogeactie

In het nieuwe jaar gaat sportmerk Rucanor tevens een grote consumentenactie introduceren in samenwerking met het lifestyle horlogemerk TW Steel. Consumenten die een paar Rucanor schoenen aanschaffen zullen kans maken op een horloge van TW Steel. Met speciaal daarvoor ontwikkeld POS-materiaal kunnen Rucanor Footwear dealers de actie communiceren richting de consument. Daarnaast zullen consumenten met advertenties en via de Rucanor website op de actie geattendeerd worden.