TOP

O’Neill lanceert nostalgische T-shirtcollectie

Speciaal voor haar 60ste verjaardag is O'Neill in het fotoarchief gedoken. Het resultaat? Een T-shirtcollectie met fotoafdrukken die de O'Neill geschiedenis samenvatten.

Dit jaar viert board & lifestyle merk O’Neill haar 60ste verjaardag. Het merk is trots op deze mijlpaal en haar rijke geschiedenis en vond een creatieve manier om dit met de consument te communiceren. Fotoafdrukken van iconische mijlpalen zijn gebruikt voor een exclusieve T-shirtcollectie.

Surfshop
De in totaal negen verschillende T-shirts vertellen elk een klein deel van het O’Neill-verhaal. Zo is er een T-shirt met een fotoafdruk van de eerste surfshop van Jack O’Neill en een exemplaar waarop Jack zelf de koude golven trotseert. De shirts zijn allemaal van biologisch katoen.

Modellen
Surfers Jordy Smith, John John Florence, Mark Mathews en Kevin Langeree promoten de T-shirtlijn en zijn door fotograaf Joni Sternbach op nostalgische wijze gevangen in tijd.