TOP

Music by Lafuma en Oxbow (advertorial)

De Lafuma-collectie spring/summer 2010 is creatief, functioneel, maar zeker ook commercieel. En dat laatste is Lafuma wat betreft de kleding nog weleens vergeten de afgelopen jaren, aldus general manager Van Urk in de komende uitgave van Sportcult. Lafuma moet een merk zijn voor een brede groep mensen. Met de nieuwe collectie van de nieuwe art-director verwacht Lafuma dan ook stappen vooruit te kunnen maken.

Internationaal is Lafuma groter dan Oxbow, maar in Nederland is Oxbow bekender. Oxbow zit internationaal gezien in wat rustiger vaarwater. Maar juist in Nederland zijn bij dit merk wél dingen veranderd.

 

Oxbow  laat voor 2010 een nieuw en duidelijk beeld zien. De brede nieuwe collectie is kleurrijk en retro vrolijk. Oxbow profileert zich daarmee als sport- en vrijetijdsmerk voor de doelgroep in de leeftijd van 25 tot 40 jaar. De brede collectie heeft het thema ‘Love, peace and happiness’ meegekregen.

 

De nieuwe Oxbow-showroom laat meteen zien hoe het nieuwe shop-in-shop-concept van Oxbow eruit ziet. De nieuwe vertegenwoordigers Sandor Houweling (Noord-Nederland) en Sander Velthuizen (Zuid-Nederland) geven graag meer informatie. Een bezoekje aan de nieuwe showroom C02 tijdens de preview levert je op vertoon van deze pagina een presentje op. Een afspraak maken kan ook, bel naar Sander (06 2042 3838) of Sandor (06 5107 9767).

Bekijk ook de slideshow aan de rechterkant…