TOP

Loungelife wil modebranche veroveren met casual chique

Het Nederlandse modemerk Loungelife wil zich sterker gaan positioneren in de modebranche. Het merk heeft daarom haar collectie voor herfst/winter 2012 uitgebreid met diverse designs en meerdere stoftexturen. De nieuwe Loungelife Casual Chique lijn wordt eind januari op de 'De Modefabriek' in Amsterdam gepresenteerd.

Krap twee jaar na de geboorte van Loungelife heeft het Nederlands merk de ambitie om in het nieuwe jaar de modebranche te veroveren. Het merk hoopt door de uitbreiding van de collectie met grove breisels, rijke sweat en fijne jersey’s dat Loungelife een meer draagbare casual collectie is geworden die aantrekkelijk is voor het midden en hoog segment. Loungelife presenteert deze vernieuwde collectie op 22 en 23 januari op ‘De Modefabriek’ Amsterdam in de Authentic hal.

Goed netwerk

Voor dit seizoen is er bewust gekozen om nog te wachten met het exposeren op internationale beurzen. Directeur Rien Dekkers legt uit waarom: “Allereerst willen we voor diverse exportlanden geschikte agenten en/of distributeurs vinden met een goed netwerk in het midden/hoge modesegment. Daarna beslissen we pas welke internationale beurzen de voorkeur hebben. Onze focus ligt op België, Duitsland, Frankrijk, Engeland en de Scandinavische landen. Inmiddels hebben wij een contract gesloten met een agentuur in Duitsland en in Engeland. In Duitsland start Fashionroom met Loungelife FW2012 en in Engeland start Twenty 10 London.”

Mits Loungelife op koers blijft dan zal het merk de zomercollectie voor 2013 op internationale modevakbeurzen gaan presenteren.