TOP

Kleine Fabriek kiest voor vier segmenten

Kleine Fabriek heeft gekozen voor een nieuwe opzet met een duidelijk indeling van de verschillende segmenten. Industry, Blueprint, Star en Object+ zijn komende editie voor het eerst te zien.

Het aanbod van de vijftiende editie van Kleine Fabriek is voor het eerst verdeeld in vier segmenten: Industry, Blueprint, Star en Object+.  

Het eerste, Industry, is te herkennen aan metaalgrijze achterwanden en net als op Modefabriek, bedoeld voor jeans-gerelateerde hippe merken. Hier kun je in een oogopslag zien wat de trends voor het nieuwe seizoen zijn.

Blueprint herkenbaar aan stands met de houten steigers en touwconstructies is helemaal gewijd aan denim en streetwear.

Star-labels hebben een uitgesproken eigen handschrift van kleine, nieuwe designerlabels tot de kinderlijnen van grote internationale luxury fashion brands. De exposanten in het segment Star zijn net als vorige editie te herkennen aan de witte standbouw. 

De afdeling Home & Gift met het coolste bedtextiel en buitenspeelgoed is omgedoopt tot Object+. Hier is de minimalistische vormgeving met lichtgrijze wanden hetzelfde gebleven.