Jane Lushka breidt verder uit
Jane Lushka zal deze zomer een grote marketingcampagne gaan voeren om de merkbekendheid verder te vergroten. Behalve een steeds grotere collectie met nog meer keuze is het namelijk voor de retailers ook van belang dat er meer consumenten naar de winkel komen. Daarom gaat Jane Lushka adverteren in magazines gericht op de consument en zullen ze met instore POS-materiaal de herkenbaarheid van Jane Lushka vergroten. Alles is erop gericht om de consumenten actief naar de retail te sturen en traffic te genereren.
Gecertificeerde leveranciers en duurzaamheid
Als het gaat om de duurzaamheid van de collecties spelen de leveranciers een belangrijke rol. Jane Lushka werkt alleen met gecertificeerde stoffenleveranciers. Duurzame stoffen zijn weliswaar duurder, maar als je sustainable wil zijn heeft JL dat er graag voor over. Jane Lushka produceert in Europa wat kortere aanvoerlijnen geeft. Bovendien verpakt Jane Lushka haar producten op een intelligente manier zodat er minder verpakkingsmateriaal nodig is en wordt er niets met luchtvracht vervoerd waardoor de carbon footprint lager blijft.
Collectie AW22
De AW22 collectie van Jane Lushka is opnieuw groter: stap voor stap breiden ze steeds verder uit. De collectie is ook luxer en met veel kleur. Jane Lushka zal voor de presentatie van deze nieuwe AW22 collectie op 24 januari net als vorig jaar weer een online modeshow houden via livestream, want dat was afgelopen seizoen een groot succes! Kijk alvast naar de Teaser voor een sneak preview…
Modeshow 24 januari om 19.30u
De Agenten van Jane Lushka sturen u graag een link naar de livestream van de Show op aankomende maandag 24 januari. Het start om 19.30u; het kijken waard!
Regio Noord: WF Agenturen, info@wf-agenturen.nl, +31 (0)6 4600 7855
Regio Zuid: Kim Dooruiter Agency, sales@dooruiter.nl, +31 (0)73 513 1076