TOP

H&M wint retailprijs

H&M heeft de Customer Centric DNA Award gewonnen. Het Zweedse modeketen was de winnaar in de categorie 'online retail'. H&M wist de klant het beste centraal te zetten.

Ellen Beek, Operational Manager van H&M’s klantenservice nam de prijs in ontvangst en gaf aan: “Onze kledij is voor een breed publiek toegankelijk. Voor iedereen wat wils. Dat is een deel van ons geheim. Maar we zetten ook een extra stap voor de klant. Onze online processen hebben we prima op orde. Zijn er toch klachten, dan rusten we niet voor we samen met de klant aan de telefoon de beste oplossing hebben bepaald. We zijn blij dat onze klanten dit waarderen.”

Klantevaluaties

De winnaars werden bepaald aan de hand van negenduizend klantevaluaties, die verzameld werden in een onderzoek van TNS NIPO. Klanten gaven hun mening over proces- en medewerkersperformance, consistentie van de dienstverlening en experience, webcare, mond-tot-mond-aanbevelingen en vertrouwen.

Winnaars

Winnaars in andere categorieen zijn Toyota, Triodos Bank, Greenchoice, XS4All, Hi en Vodafone, IKEA, Lidl, Ditzo en CZ. De awards werden voor de tweede keer uitgereikt.